قدرت روحی

راه های رسیدن به آرامش و موفقیت

قدرت روحی

راه های رسیدن به آرامش و موفقیت

سلام خوش آمدید

خرده عادتها

خرده عادتها

سلام اگر شما هم مثل درگیر این سوالات هستی با من همراه شو...↓

👤چرا نمی تواتم به برنامه ای که ریختم عمل کنم؟ 

👨چرا دچار تنبلی شدم؟ 

👨🏼چرا در مدیریت زمان مشکل دارم مشکل چیه؟ 

🤵‍♂️برای رسیدن به جواب چندتا کتاب فوق العاده رو با هم می خونیم

اولین کتابی که با هم می خوانیم کتاب خرده عادتهاست

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجا می خواهیم خیلی صمیمی و خودمونی کتاب خرده عادتهای جیمز کلییر رو بخونیم و نکات به درد بخورش رو دربیاریم

آقای جیمیز کلییر میگه توی نوجوانی اتفاق بدی براش میفته
خجالتیچه اتفاقی
داشته بیسبال بازی می کرده که چوب بیسبال دوستش از دستش در میره و با سرعت جت می خوره به پک و پوز جیمز و به فنا میره ،یک هفته میره توی کما و چندین هفته توی بیمارستان بستری بوده و...

خلاصه دکتر بهش میگه که کلا از فکر بیسبال بیا بیرون اما اون عاشق بیسبال بود، مصمم بوده و از ته دل می خواست  که برگرده توی زمین بازی
تا اینکه یک سال بعد بر می گرده به زمین بازی اما بی رمق و خسته ، ولی هنوز باور داشت که"من می توانم بازیکن بزرگی بشوم"

از اینجا داستان مهم میشه

کار کلیدی که جمیزی کلییر می کنه و باعث موفقیتش میشه از اینجا شروع میشه

خجالتیچه کاری ؟

گوش کن تا بگم

مهم هاش رو که بالا برات های لایت کردم 1.مصمم بودن (همون عزم و اراده ) 2.خواستن (خواستن توانستن است) 3. باور داشته به اینکه من می توانم (همون اعتماد به نفس)

اینها که گفتم خیلی مهم هستند ولی اگر اینها هم نبود باز یک فرمول کلیدی داره آقای کلییر که خیلی جالبه گوش کن تا بگم

ادامه داستان

او پذیرفته بود که بیمار است و به این زودی ها نمی تواند توی تیم بازی کند بنا بر این شروع کرد به اینکه کم کم عادتهای خوب کوچک را در خودش ایجاد کند مثلا وقتی همه دوستانش تا نیمه شب بیدا بودند او زود می خوابید که صبح زود بیدار شود و ورزش کند ، اتاقاش را تمیز و مرتب نگاه می داشت 

خجالتیاستاد!! مُخ مفت گیر آوردی همینجور چرند می بافی
چطور؟

متعجبشب زود خوابیدن و زود بیدار شدن و مرتب کردن اتاق و تخت خواب .......آخه اینا چیه میگی ، چطور ممکنه اینها باعت موفقیت بشه

اولا که عچله نکن حرفم هنوز تمام نشده ثانیا در مورد مرتب کردن تخت خواب ، توصیه می کنم این کتاب را حتما بخوانی ،کتاب تخت خوابت را مرتب کن اثر مک ریون ، در مورد این کتاب بعدا مفصل باهم صحبت می کنیم اما اجمالا در جریان باش که همین که صبح به محض بیدار شدن اول تخت خوابت را مرتب کنی چنان بر روی اراده تأثیر می زاره که نگو و نپرس ، راستی کتاب 5ثانیه خانم مل رابینز رو هم کتاب ایشون هم بعدا مفصل توضیح میدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شما عاشق اینجا خواهید شد اگر فقط نیم ساعت آن را مرور کنید.

✅️ روانشناسی آرامش و موفقیت
✅️ هدف گذاری
✅️ مدیریت زمان
✅️ برنامه ریزی
✅️ اعتماد به نفس

طبقه بندی موضوعی