قدرت روحی

راه های رسیدن به آرامش و موفقیت

قدرت روحی

راه های رسیدن به آرامش و موفقیت

سلام خوش آمدید

کتاب خرده عادتها

-خسته شدم از بس کار امروز رو به فردا انداختم ، کارهام روی هم تلنبار شده نمی دونم چی کار کنم😢
-آرام ناراحت نباش من کمکت میکنم.
-چطوری؟
-آرام کاری که خیلی وقته میخای انجام بدی اما پشت گوش میندازی رو تصور کن.
-تصور کردم
-آرامخب حالا توی ذهنت تقسیمش کن به اجزاء مختلف.
-چه جوری؟
-آرام-مثلا اگر هدفت خواندن یک کتاب 100 صفحه ایه تقسیمش کن به بیست تا 5صفحه یا حتی 50 تا دو صفحه حتی کمتر، اگر هدفت یک ساعت ورزش کردنه تقسیمش کن به روزی دو دقیقه حتی کمتر
اسم این فرمول رو میزاریم پیشرفت یک درصدی ،توجه کنید روی یک درصد تأکید دارم خیلی مهمه که بیشتر نشه (بعدا مفصل توضیح خواهم داد چرا)
آرام- اما یک مشکل داریم .
- چیه ؟ چه مشکلی؟
آرام-هیچی فقط اینکه تو مدتها پیشرفتی نخواهی دید ، توجه کن چی گفتم، نگفتم پیشرفت نمی کنی گفتم پیشرفت رو نمی بینی
-چرا؟
-آرامفکر کردی الکی اسم کتاب رو گذاشتن عادتهای اتمی؟
- چه ربطی داره ؟
آرام- ربطش اینه که ...دقت کن خیلی مهمه ، ربطش اینه که پیشرفت های یک درصدی از یک قانون نانوشته ای تبعیت می کنند و اون اینه که « پیشرفته های یک درصدی دیده نخواهند شد تا تو را نا امید کنند اما اگر ادامه بدی و نامید نشی بعد از چند ماه مثل بمب اتم انفجار پیشرفت را خواهی دید و شگفت زده خواهی شد.(دویست سیصد صفحه کتاب اثر مرکب دارن هاردی همین رو میخاد بهت بگه)
گیاه بامبو دقیقا چنین وضعیتی دارد، در پنج سال اول چندان رشدی ندارد و به چشم نمی آید چون در زیر زمین ریشه های مستحکم ایجاد می کند و اما ناگهان در عرض شش هفته به حدود سه متر می رسد .

#شماره_اول
#خرده_عادت_ها #عادتهای_اتمی
آدرس کانال

@ZARFIYAT_ROUHI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شما عاشق اینجا خواهید شد اگر فقط نیم ساعت آن را مرور کنید.

✅️ روانشناسی آرامش و موفقیت
✅️ هدف گذاری
✅️ مدیریت زمان
✅️ برنامه ریزی
✅️ اعتماد به نفس

طبقه بندی موضوعی